Завантаження...

В Італії не можуть знайти далекобійників на 3 тис. євро і хочуть українців

В Італії не можуть знайти далекобійників на 3 тис. євро і хочуть українців

Перевізник з Італії довгий час не може знайти водіїв вантажівок в свою транспортну компанію, незважаючи на солідну зарплату в 3 тис. євро.

 

Про пише huffingtonpost.it.

 

Джерардо Наполі, перевізник з провінції Салерно (Італія), вже довгий час марно шукає водіїв вантажівок в свою компанію Napolitrans, що займається транспортуванням продуктів харчування. Його фірма, яка працює в сфері логістики вже більше 20 років, відчуває серйозну проблему нестачі персоналу.

 

«Я шукаю 60 водіїв на вантажівки для роботи 9 годин на день 5 днів на тиждень із зарплатою в 3 тисячі євро на місяць. І я не можу їх знайти. Оборот моєї компанії складає 80 мільйонів, але ми могли б досягти більшого: наш оборот обмежений дефіцитом персоналу», - бідкається Джерардо Наполі, директор транспортної компанії Napolitran.


За даними видання Il Sole 24ore з посиланням на інформацію, надану місцевою асоціацією автомобільного транспорту Anita (Associazione Nazionale Imprese Trasporti Automobilistici), в Італії в даний час не вистачає близько 17 тис. водіїв вантажівок. В організації навіть пропонують вирішити цю проблему, надаючи дозволи на роботу для водіїв-іноземців.


«Все менше і менше молодих італійців хочуть сісти за кермо вантажівки. Так чому б не спробувати приїжджих з-за кордону, які шукають роботу в нашій країні. [...] Є багато українців і казахів, готових зайнятися цією роботою. Через рік роботи вони повинні отримати кваліфікаційну карту водія. Тут ми наймаємо їх за італійським логістичним контрактом. З точки зору витрат для нас нічого не змінюється», - повідомляє Асоціація автомобільного транспорту Італії Anita


Однак, за словами Джерардо Наполі, ситуація, що склалася в галузі вантажоперевезень, закономірна - нестача водіїв обумовлена ​​перешкодами на початку кар'єри.


«Щоб стати водієм вантажівки, потрібне водійське посвідчення. А для його отримання потрібно близько 6 тис. євро і півроку навчання. Не у всіх є наполегливість і гроші. [...] Однак ми не можемо взяти на себе витрати на отримання водійських прав. 6 тис. євро, помножені на 60 працівників, були б надто дорогим вкладенням», - каже Джерардо Наполі, директор транспортної компанії Napolitran.


Вирішити цю проблему, на думку підприємця, можна було б за фінансової підтримки держави.


«Якби були державні інвестиції, щоб допомогти безробітним, котрі залишають компанію, що знаходиться в кризовій ситуації, отримати водійські права, ми б уважно розглянули заявки. Головне, щоб це були люди з правильним ставленням», - каже директор транспортної компанії Napolitran.


В Ломбардії, що на півночі Італії, ця проблема вже вирішується. В регіоні запущена програма «Formare per Assumere» (навчання для прийому на роботу), в рамках якої виділено 5 млн євро на навчання і найм кваліфікованих робітників. Зокрема, програма може покрити витрати на отримання карти професійної кваліфікації для водіїв комерційних транспортних засобів.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.