Перевізник з Італії довгий час не може знайти водіїв вантажівок в свою транспортну компанію, незважаючи на солідну зарплату в 3 тис. євро.
Про пише huffingtonpost.it.
Джерардо Наполі, перевізник з провінції Салерно (Італія), вже довгий час марно шукає водіїв вантажівок в свою компанію Napolitrans, що займається транспортуванням продуктів харчування. Його фірма, яка працює в сфері логістики вже більше 20 років, відчуває серйозну проблему нестачі персоналу.
«Я шукаю 60 водіїв на вантажівки для роботи 9 годин на день 5 днів на тиждень із зарплатою в 3 тисячі євро на місяць. І я не можу їх знайти. Оборот моєї компанії складає 80 мільйонів, але ми могли б досягти більшого: наш оборот обмежений дефіцитом персоналу», - бідкається Джерардо Наполі, директор транспортної компанії Napolitran.
За даними видання Il Sole 24ore з посиланням на інформацію, надану місцевою асоціацією автомобільного транспорту Anita (Associazione Nazionale Imprese Trasporti Automobilistici), в Італії в даний час не вистачає близько 17 тис. водіїв вантажівок. В організації навіть пропонують вирішити цю проблему, надаючи дозволи на роботу для водіїв-іноземців.
«Все менше і менше молодих італійців хочуть сісти за кермо вантажівки. Так чому б не спробувати приїжджих з-за кордону, які шукають роботу в нашій країні. [...] Є багато українців і казахів, готових зайнятися цією роботою. Через рік роботи вони повинні отримати кваліфікаційну карту водія. Тут ми наймаємо їх за італійським логістичним контрактом. З точки зору витрат для нас нічого не змінюється», - повідомляє Асоціація автомобільного транспорту Італії Anita
Однак, за словами Джерардо Наполі, ситуація, що склалася в галузі вантажоперевезень, закономірна - нестача водіїв обумовлена перешкодами на початку кар'єри.
«Щоб стати водієм вантажівки, потрібне водійське посвідчення. А для його отримання потрібно близько 6 тис. євро і півроку навчання. Не у всіх є наполегливість і гроші. [...] Однак ми не можемо взяти на себе витрати на отримання водійських прав. 6 тис. євро, помножені на 60 працівників, були б надто дорогим вкладенням», - каже Джерардо Наполі, директор транспортної компанії Napolitran.
Вирішити цю проблему, на думку підприємця, можна було б за фінансової підтримки держави.
«Якби були державні інвестиції, щоб допомогти безробітним, котрі залишають компанію, що знаходиться в кризовій ситуації, отримати водійські права, ми б уважно розглянули заявки. Головне, щоб це були люди з правильним ставленням», - каже директор транспортної компанії Napolitran.
В Ломбардії, що на півночі Італії, ця проблема вже вирішується. В регіоні запущена програма «Formare per Assumere» (навчання для прийому на роботу), в рамках якої виділено 5 млн євро на навчання і найм кваліфікованих робітників. Зокрема, програма може покрити витрати на отримання карти професійної кваліфікації для водіїв комерційних транспортних засобів.