Йдеться про комерційний автомобіль, безпілотний тягач, який знадобиться у системі логістики нового покоління, пояснюють експерти. До завершення проекту зі створення цієї машини ще далеко. Однак розробники планують розпочати випробування на дорогах уже в 2024 році.
Перш за все, консорціум Hub2Hub має намір продемонструвати потенціал автономних транспортних засобів, зокрема, довести, що на нинішньому рівні технічного розвитку безпілотні автомобілі можуть абсолютно безпечно пересуватися дорогами загального користування.
Спочатку автомобіль протестують на дорозі в автономному режимі за допомогою автоматизованої системи приводу Fusion Processing CAVstar. Вона забезпечить безпеку водія, який все ж буде присутнім на перших іспитах. Надалі, у другому поколінні вантажівок, автомобіль буде позбавлений кабіни водія, яку замінить аеродинамічний обтічник. Рухом машини керуватиме оператор з віддаленого центру, який визначатиме маршрут руху та втручатиметься у разі виникнення якого-небудь збою. Таким чином, одна людина може контролювати рейси одразу кількох безпілотників.
За словами фахівців, підвищення операційної ефективності допоможе створювати та підтримувати нові бізнес-моделі, забезпечуючи небачену раніше свободу в транспортній логістиці та знижуючи загальну вартість власника транспортних засобів. Автоматизовані вантажні депо та вузли, які використовуються для технології автономних транспортних засобів, також запропонують покращене використання простору, безпеку та ефективність для операторів.
Нинішні прогнози передбачають, що до 2035 року 40% нових автомобілів у Великій Британії будуть створені з технологіями автономного керування. Це вимагатиме інвестицій у транспортну галузь майже у 42 млрд фунтів стерлінгів. Також до того часу буде створено принаймні 40 тис. нових робочих місць, а потреба у водіях стане відчутно меншою.