Метою УЗ є збільшення обсягів експорту зерна та інших товарів з України на та через територію Євросоюзу та створення для клієнтів більш вигідних умов для перевезення вантажів з України.
Здані, таким чином, в оренду українські вагони здійснюватимуть перевезення до Румунії та Польщі через прикордонні переходи Вадул-Сірет, Дяково та Мостиська-2, Ягодин.
Як пояснили представники Укрзалізниці, вони провели «голландський аукціон» зі стартовою ціною користування своїми вагонами 600 грн за добу (15,60 євро) і мінімально можливою ціною 204 грн за добу (5,30 євро). Ціни базувалися на тарифах на транспортування в межах України, тоді як ціни на міжнародний транзит будуть скориговані та зроблені конкурентоспроможними у координації з UZ Cargo Poland, польською дочірньою компанією Українських залізниць.
Українська державна компанія з початку війни намагалася переобладнати частину свого парку для роботи на колії 1435 мм. На даний момент компанія володіє уже 1810 візками для колії 1435 мм. Тобто, можна переобладнати 905 вагонів. Цього, звісно, недостатньо для забезпечення сіх потреб. Але в УЗ сподіваються що процес переобладнання під швидше, коли до справи долучиться більше приватних інвесторів.