Завантаження...

Укрпошта погодила з міністрами свою подальшу цифровізацію

Укрпошта погодила з міністрами свою подальшу цифровізацію

Укрпошта, Міністерство інфраструктури і Міністерство цифровий трансформації України підписали меморандум про взаємодію і співпрацю.

 

Про це повідомляється на офіційному сайті поштового оператора.

 

«Вже сьогодні громадяни мають можливість отримати посилку, надавши працівникові Укрпошти цифровий документ в додатку «Дія». І це тільки перші спільні кроки. Надалі ми плануємо цифровізувати всі адміністративні послуги в сферах транспорту і зробити послуги поштового зв'язку швидкими і доступними для громадян і бізнесу», - прокоментував міністр цифровий трансформації Михайло Федоров.

 

У планах також забезпечити взаємодію між і відділеннями Укрпошти та впровадити можливість електронної ідентифікації клієнтів поштового оператора, додав міністр.

 

Гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський уточнив, що в даний час вже проходить цифровізація поштової сфери. За його даними, в 2016 році з більш ніж 11 000 відділень тільки 20% мали комп'ютер, а в даний час вже комп'ютеризовані всі поштові відділення в населених пунктах, де проживає понад 2000 осіб.

 

«Тепер проводимо закупівлю нової ERP-системи для налагодження внутрішніх процесів. На черзі - нова фронт-система для автоматизації всіх процесів в відділеннях і роботи операторів, щоб підвищити якість послуг і скоротити час операцій. Третім етапом стане впровадження CRM-системи. І це означає не тільки повний перехід Укрпошти на сучасні послуги, але і цифровізацію в тому числі і найвіддаленіших куточків України, де поштові відділення - це єдина можливість скористатися логістичними, фінансовими або торговими послугами», - додав він.

 

Серед напрямків співпраці в рамках меморандуму - введення інструментів надійної і зручної ідентифікації клієнтів Укрпошти через інтегровану систему електронної ідентифікації, підвищення якості надання та доступності адміністративних послуг та послуг поштового зв'язку, поліпшення позицій України в рейтингу електронного участі ООН, а також розвиток інноваційних технологій в сфері поштового зв'язку.

 

В ході недавнього саміту Україна-ЄС було підписано угоду між Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) і Укрпоштою про залучення кредиту в розмірі 30 млн. євро на будівництво трьох нових сортувальних центрів, 20 поштових депо і розвиток IT-інфраструктури. 

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.