Одна з перевірок польських інспекторів у Сілезії виявила серйозні порушення, які, на жаль, були пов'язані з не менш серйозними покараннями.
Український водій якраз їхав з Нідерландів із вантажем до України, коли його транспортний засіб було обрано для перевірки біля "воріт" на А4 у Глівіцях, повідомляє WITD Катовіце. Український перевізник зобов’язаний був забезпечити водія міжнародним дозволом на транзит через Польщу. Водій показав спеціальну перепустку, що супроводжує дозвіл CEMT/ЄKMT, але не мав форми дозволу, виданого цією міжнародною організацією. Він також не мав жодного дозволу, виданого польською владою, тому інспектори зупинили транспорт.
Інспектори також перевірили записи тахографа. Поглиблений аналіз показав, що водій використовував іншу карту водія в день перевірки та напередодні. Складання записів із двох карток дало справжнє і надзвичайно похмуре уявлення про фактичний час роботи цього українського шофера. Виявилося, що за останні два дні його найдовша безперебійна зупинка - трохи більше півтори години! Крім того, денний період водіння, який не повинен перевищувати 10 годин, у цього водія тривав понад 22 години, а час водіння без відповідної перерви (ліміт - 4,5 години) - понад 14 годин!
Усі виявлені порушення були описані інспекторами та класифіковані відповідно до переліку належних штрафів. Загальна сума виявлених порушень склала 31 000 і більш ніж у два з половиною рази перевищила законодавчо встановлену межу штрафу 12 000, який може бути накладений під час одного придорожнього огляду. Завдяки "стелі" на розмір штрафу компанія-перевізник заплатить штраф лише удвічі більший, ніж водій, якого покарали на 6 250 злотих.
У водія, щоправда, нарешті з'явилась можливість трохи відпочити від їзди, оскільки його транспортний засіб загнали на охоронювану стоянку, доки від перевізника не буде отримано дозвіл і виплату 12 000 злотих.