Завантаження...

Українська логістика серйозно постраждала під час війни, але «на плаву»

Українська логістика серйозно постраждала під час війни, але «на плаву»

До повномасштабного вторгнення Росії у лютому 2022 року річний контейнерний вантажообіг в Україні перевищував 1 мільйон TEU, з яких половина була імпортована, і на Одеський порт припадало 65% цього обсягу. Але Одеса, як і всі інші морські порти країни від того моменту зачинені для контейнеровозів. 

 

Тож більшість контейнерів до України було перенаправлено до портів інших країн, таких як Констанца (Румунія), Пірей (Греція) і Тріполі (Ліван), а також до Гданська та Гдині у Польщі для подальшого транспортування залізницею. Однак це призвело до нестачі залізничних потужностей, окрім проблем, пов'язаних із різною шириною колії між Європою та Україною.

 

У результаті частина вантажів була переведена на автомобільний транспорт, що коштує набагато більше.

 

Зараз, незважаючи на те, що термінали в європейських портах все ще перевантажені українськими контейнерами, перевізники не поспішають їх доставляти, оскільки правила та умови роботи суттєво змінилися. Дійсно, багато контейнерних ліній не пускають свою тару в Україну, побоюючись, що вона просто не повернеться.

 

Отже, імпортери змушені розбирати контейнери, перевантажувати товари на наземний транспорт, а потім імпортувати його в Україну, що призводить до ще більших затримок у митному оформленні та вищих ставок зберігання.

 

Представник Maersk розповів, що з початку війни продовжують працювати в Україні щодня, і додав: «Звичайно, це далеко не «звичайний бізнес», якщо країна зазнає нападу. Після початку російської агресії нам довелося переглядати вантажопотоки в Україні та віддавати пріоритет гуманітарним вантажам».

 

Незважаючи на те, що ситуація значною мірою стабілізувалася, зберігання українського імпорту в європейських портах створило певну перевантаженість, зокрема в Констанці, де термінал DP World у певний момент був заповнений на 80%. Подібна ситуація сталася в Піреї.

 

Українські вантажоодержувачі все ще стикаються з проблемами отримання своїх вантажів, хоча логісти роблять усе, що можуть, підсумовує видання.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.