Як заявив заступник міністра інфраструктури України Мустафа Найєм, пріоритетом для України є виїзд завантажених автомобілів, а не порожніх.
Зворотні вантажі польські перевізники не брали, оскільки ставки низькі, а загублений час на прикордонних переходах унеможливив здійснення перевезень із гуманітарною допомогою.
У результаті зараз всі разом стоять у довгих чергах по 10 днів.
На переході вже були бійки, водії-українці розбивали вікна та дзеркала у вантажівках, що їхали порожніми до терміналу.
У свою чергу, українська сторона вважає, що темпи пропуску завантажених машин повинні бути збільшені.
Перевізник наголошує, що українські митники здатні розмитнити до 1000 вантажівок на день. Зокрема, він повідомив, що у червні до Польщі через Краковецький перехід в'їжджало в середньому 736 вантажівок, а у липні – 1694.
Мустафа Найєм зазначає, що у Краківці штат збільшився на 50%, а у Ягодині – на 20%. Наразі основною проблемою є фітосанітарний контроль на польській стороні. Заяву українського чиновника підтримує і перевізник Андрій Єпішов із компанії «Транслогістика».
У відповідь на такі звинувачення Національна податкова адміністрація Польщі зазначає, що фітосанітарні перевірки часто невиправдано затягуються через помилки у документації. Зокрема, Ветеринарна інспекція зазначає, що при подачі заявки на перевірку вантажу виявляються помилки у наданні даних про суб'єктів та постійні друкарські помилки (що стосуються реєстраційного номера автомобіля, номера санітарної книжки, ваги, кількості тощо). Чиновники наголошують на недоліках у документації, поданій на ветеринарну інспекцію. Аналогічні претензії є й у польського Держсанепіднагляду.