Завантаження...

Україна та Швеція домовилися про нові дозволи для українських перевізників

Україна та Швеція домовилися про нові дозволи для українських перевізників

5-6 жовтня 2021 року в режимі онлайн-конференції відбулося засідання українсько-шведської Змішаної Комісії про міжнародні автомобільні перевезення пасажирів та вантажів. 


У рамках засідання обговорювались питання розвитку міжнародних автомобільних перевезень між Україною та Королівством Швеція, а також визначення контингенту дозволів для здійснення перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом.


Про що домовилися? 


За результатами переговорів було домовлено про отримання додаткових дозволів для українських перевізників на 2021 рік, що становить збільшення на 42% до попередньої квоти дозволів.

 

Про це повідомляє Міністерство інфраструктури України.


Українським перевізникам було видано такі додаткові дозволи:
▪ 500 універсальних дозволів EURO V
▪ 150 універсальних дозволів EURO VI.


На 2022 рік досягнута домовленість про суттєве збільшення попередньої квоти дозволів, яка становитиме:

▪ 10 універсальних EURO I
▪ 400 універсальних EURO IV
▪ 1 000 універсальних EURO V
▪ 1 000 універсальних EURO VI
▪ 150 для перевезень в/з третіх країн EURO V.
Всього попередня квота становитиме 2560 дозволів.


Також Сторони домовилися про збільшення у 2022 році кількості дозволів для перевезень в/з третіх країн на 50%, а на 2023 рік квота таких дозволів буде збільшена вдвічі в порівнянні з 2021 роком.


Мінінфраструктури звертає увагу автомобільних перевізників, що через принципову позицію шведської сторони, з 2023 року Сторони будуть обмінюватися тільки дозволами для транспортних засобів EURO V та EURO VI у такій кількості:
▪ 10 універсальних EURO I
▪ 600 універсальних EURO V
▪ 1900 універсальних EURO VI
▪ 50 для перевезень в/з третіх країн EURO V.
▪ 150 для перевезень в/з третіх країн EURO VI.
Загальна кількість становитиме 2710 дозволів.

 

P. S. Цікаво, що серед перших коментарів, які з'явилися під цим повідомленням міністерства у Facebook, переважають не позитивні, а критичні:

 

- Турецкие трехсторонние, Беларусь отсутствует, невозможно в Прибалтику работать. Казахские разрешения всех видов отсутствуют (закрыт транзит в Киргизию, Таджикистан, Узбекистан, Туркмению). Это какой-то саботаж.

- Польша коли? Дармоеди, вам ще Наема не хватало. Коли польскі дозволи будуть? Ще такого не було, щоб в вересні стали.

- А польські транзитні коли буде збільшено?

- Ой какие молодцы, так трудились)))! Когда вас уже сократят если не закроют)

- Супер! Спасибо за этот долгожданный результат!!!

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.