Завантаження...

Угорщина оскаржила в суді Пакет мобільності – вважає, що він дає переваги перевізникам з-поза ЄС

Угорщина оскаржила в суді Пакет мобільності – вважає, що він дає переваги перевізникам з-поза ЄС
Колаж trans.info

Уряд Угорщини 26 жовтня оскаржив Пакет мобільності в Суді ЄС. Позов вказує на те, що Пакет мобільності суперечить основним свободам зайнятості, переміщенню товарів і послуг і містить протекціоністські заходи, що обмежують функціонування єдиного ринку ЄС та внутрішніх ринків.

 

- Ми закликаємо Суд Європейського Союзу скасувати положення, які є явно дискримінаційними та суперечать принципам, закріпленим у Договорах про ЄС, - ззаявила міністр юстиції Юдіт Варга.

 

Угорці вважають, що, всупереч обгрунтуванню Пакету, він не захищає західні компанії, а надає перевагу компаніям, що не входять до ЄС, і не зобов'язані виконувати будь-які правила ЄС. «Розвиток компаній третіх країн не тільки завдає економічної шкоди державам-членам, але також може погіршити ситуацію з безпекою дорожнього руху для європейських громадян. Збільшення бюрократичного тягаря та витрат для перевізників як на рівні ЄС, так і на національному рівні ускладнить вихід з вірусної кризи", - пише угорський уряд у прес-релізі.

 

Угорці вимагають скасування п’яти пунктів у трьох документах Пакету. Йдеться про виключення водіїв, які займаються міжнародними автоперевезеннями, із сфери дії Директиви про відрядження працівників та супроводжуючих комбіновані перевезення.

 

Через недостатню кількість безпечних зон відпочинку уряд Угорщини вважає заборону спати в салоні недоцільною.

 

Десятирічне скорочення строку впровадження розумних тахографів, встановлене раніше до 2034 року, порушує принцип правової визначеності та створює конкурентний мінус для компаній з ЄС.

 

Іншим із оскаржуваних правил є обов'язок повертатися на базу транспортних засобів, що використовуються в міжнародних перевезеннях, кожні 8 тижнів. Порожні вантажівки без потреби збільшують викиди CO2 від автомобільного транспорту. Обов’язкове повернення транспортних засобів фактично виключає перевізників з периферійних країн з єдиного ринку. Порожні поїздки надмірно збільшують шкоду європейській дорожній мережі та ризики для безпеки дорожнього руху.

 

У повідомленні додається, що "процедура, ініційована угорською ініціативою, може зайняти півтора роки, тому рішення може бути прийнято до набрання чинності новими правилами".

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.