Завантаження...

Uber Freight Europe продано німецькому сервісу Sennder

Uber Freight Europe продано німецькому сервісу Sennder
Раніше, у червні, Sennder також придбав Everoad, свого французького конкурента

Uber оголосив 16 вересня, що погодився продати європейський підрозділ свого вантажного бізнесу компанії Sennder - брокерському цифровому фрахтовому агентству. 

 

Раніше, у червні, Sennder вже придбав Everoad, свого французького конкурента, охопивши шість локацій та 350 співробітників. У липні Sennder уклав угоду із Poste Italiane про управління повними автомобільними завантаженнями (FTL) італійської пошти на суму 100 мільйонів євро.

 

Згідно з повідомленнями, угода з акціями вартістю менше ніж 1,1 мільярда доларів надає Uber частку акцій Sennder.

 

Принципи поділу відповідають підходу Uber позбуватися підрозділів на тих ринках, де йому не вдалося встановити лідерську позицію або вийти на прибутковість. У січні Uber продав Uber Eats India інструменту Zomato в обмін на акції. Раніше цього літа повідомлялося, що Uber Rides розглядає можливість виходу зі спільного підприємства з Яндексом, російською компанією, яка також займається бізнесом із часткового використання приватних легкових автомобілів як таксі.

 

Тепер Uber Freight направить клієнтів, які шукають логістичні послуги в Європі, на Sennder, тоді як Sennder відповість взаємністю своїм клієнтам, яким потрібно перевезти вантаж у Північній Америці.

 

"Uber Freight Europe здійснює операції по всій Європі з акцентом на Нідерландах, Німеччині та Франції", - сказав генеральний директор компанії Sennder Девід Нотхакер в електронному листі. "Ми обидва поділяємо сильну увагу на корпоративних клієнтів, на яких тепер буде націлено разом. Разом ми маємо найсильнішу клієнтську базу серед усіх цифрових експедиторів у Європі та управляємо понад 50 000 вантажів на місяць".


Штаб-квартира Uber Freight Europe розташована в Амстердамі, і головним чином вона функціонувала в Нідерландах, Німеччині та Франції із командою з близько 150 співробітників, хоча вона також перевозила вантажі через весь Європейський Союз. Ідея полягала в тому, щоб підключити малих підприємців, що базуються в Польщі, до німецької економіки та найбільшого європейського порту в Роттердамі в Нідерландах. Uber Freight розширився в Європу на прохання Heineken.

 

"Стратегічним рішенням було об'єднати зусилля, щоб обслуговувати галузь та наших клієнтів найкращими товарами та послугами", - сказав гендиректор Sennder Девід Нотхакер. “Обидві компанії орієнтовані на технології, й існує серйозне перекриття в обслуговуванні. Завдяки придбанню ми створюємо місцеву присутність у Нідерландах завдяки сильній команді та операціям".

 

"Ми пишаємось неймовірним зростанням та успіхом, якого змогла досягти наша команда Uber Freight в Європі", - сказав Ліор Рон, керівник Uber Freight. "Ця співпраця з компанією Sennder дозволяє нам ще більше розширити наші можливості в Європі, одночасно подвоюючи розвиток нашого бізнесу Uber Freight у Північній Америці, та спільно просувати цифрову вантажну галузь вперед".

 

У січні Uber призначив Тома Крістенсона, ветерана Amazon, генеральним менеджером Uber Freight Europe. У той час, до придбання компанією Everoad спільного підприємства з Poste Italiane, Крістенсон заявив, що жоден гравець не мав більш ніж одноцифрової частки ринку в європейській транспортно-експедиційній галузі. 

 

"Команда [Sennder] веде головну діяльність, переглядаючи та масштабуючи свої основні технології", - сказав Баррі Ладж, партнер Dynamo Ventures, фірми венчурного капіталу, орієнтованої на ланцюжок поставок, яка інвестувала в насіннєвий раунд Sennder у 2017 році разом із Scania. Великий сидів на дошці сендера до минулого року.

 

«TMS, керована Sennder, розроблена спеціально для їхньої культури орієнтованості на споживача та потреб як вантажовідправників, так і перевізників. Sennder визначив у 2018 році, що з часом багато рутинних ролей можна оптимізувати та додатково автоматизувати для збільшення доходу на душу населення», - продовжив Ладж. «На ринку ЄС подвійне посередництво не є рідкістю і є симптомом непрозорості перевезень. Sennder створив системи для спрощення управління операторами, щоб мати стабільну та якісну базу водіїв. З боку вантажовідправника, як і в США, впорядкування робочого процесу та прозорості вантажних перевезень є ключовим, і Sennder продовжує зосереджуватись тут, щоб збільшити свою технологічну перевагу".


Менеджер Uber Freight заявив, що компанія зіткнулася з проблемами, адаптуючи свою технологічну платформу та бізнес-модель, орієнтовану на дрібних власників вантажівок, до європейської автотранспортної галузі, яка набагато менш фрагментована, ніж у США. На момент угоди із Sennder сервіс Uber Freight Europe перевозив приблизно 150 вантажів на день і програвав позиції сервісу Sennder. [Після публікації цієї розповіді представник Uber Freight заперечив таку оцінку технології Uber Freight і сказав, що інструмент управління парком Uber Freight на час придбання працював у всій Європі].

 

Раніше цього літа повідомлення про те, що Uber шукає інвесторів для Uber Freight, і, можливо, спін-оф, з’явилися в ЗМІ, коли з’явилося повідомлення електронної пошти від генерального директора Uber Дари Хосровшахі з посиланням на “справді дуже складний вибір рішення” щодо збиткових бізнес-підрозділів.

 

Зростання Uber Freight різко сповільнився, оскільки материнська компанія стала більше орієнтована на економіку одиниць та рентабельність EBITDA. Скоригована чиста виручка - непрозорий термін, приблизно еквівалентний тому, що більшість вантажних брокерів вважають валовим доходом - досягла 218 мільйонів доларів у третьому кварталі 2019 року, а потім зросла до 219 мільйонів доларів у четвертому кварталі. У першому кварталі 2020 р. Виручка від перевезень вантажів зменшилася до 199 млн. Дол. США, а в другому кварталі - до 211 млн. Дол. США. 

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.