Дані Європейської асоціації автовиробників (ACEA) показують, що реєстрація комерційних автомобілів у січні-серпні була на 28,2% нижчою, ніж у відповідному періоді попереднього року.
У липні зниження становило лише 0,9% порівняно з попереднім місяцем, а три із чотирьох основних ринків тоді навіть зафіксували зростання: Італія (+ 16,2%), Іспанія (+ 2,9%) та Франція (+ 2,5%).
Однак у серпні падіння знову поглибилося до -18%, а попит досяг рівня 126 710 одиниць. Зниження кількості нових реєстрацій минулого місяця було зафіксовано у всіх сегментах комерційних автомобілів та на основних ринках, крім Італії (+ 2,6%): в Іспанії (-23%), Німеччини (-22,7%) та Франції (-3, 1%).
За вісім місяців цього року попит ЄС на нові комерційні транспортні засоби зменшився на 28,2%. Всі 27 країн ЄС, включно з чотирма найбільшими, зафіксували двозначне зниження: Іспанія (-36,5%), Італія (-26,1%), Франція (-25, 7%) та Німеччина (-25,1%).
Для вантажівок з допустимою загальною масою ТЗ понад 16 тонн липень був першим місяцем зростання цього року (+ 2,8%), реєстрація важких вантажівок в ЄС у серпні (-11,7%) повернулася до зниження. Найглибше зниження було в Німеччині (-29%), за нею йде Франція (-6,7%). І навпаки, Італія (+ 19,4%) та Іспанія (+ 2,2%) за останній місяць зросли.
Із січня по серпень 2020 року у всьому Європейському Союзі було зареєстровано 121 655 важких вантажівок, тобто на 37,9% менше, ніж роком раніше. Попит на вантажівки вагою 16 т зменшився на 36,7% у Німеччині, далі йдуть Франція (-35,3%), Іспанія (-30,8%) та Італія (-23,8%).