За словами експертів, контрактні ставки востаннє стрімко піднялися у четвертому кварталі минулого року, і з тих пір вони залишаються відносно стабільними. Проте непокоїть ситуація на спотовому ринку.
Останнє падіння становило 1,2 пункти, говорять фахівці. Ця тенденція для індексу Upply x Ti x IRU продовжується уже цілий рік поспіль. Тобто, загалом індекс впав на 14,8 пункту і наблизився до рівня 2017 року. В результаті деякі перевізники почали оцінювати ситуацію як «жахливу».
Щоправда, низка аналітиків роблять припущення, що спотовий ринок вантажних автоперевезень у Європі нарешті досягає свого дна. Принаймні, тепер уже не виникають такі ситуації, як два місяці тому. Коли водія вантажівки в останню хвилину могли повідомити, що він матиме ставку на 150 євро меншу, ніж розраховував.
«Останні дані Upply показують, що ціни на автомобільні перевезення тримаються відносно добре, незважаючи на досить несприятливий економічний клімат», пояснив генеральний директор Upply Томас Лар’є.
Однак він нарікає на зростання вартості пального та заробітних плат водіїв, які у цій ситуації збільшують витрати автопідприємств.