У першій половині 2023 року на ринку домінували дизельні вантажівки, на які припадало 95,6% нових реєстрацій. Їхні продажі зросли на 19,2%, при цьому кілька країн-членів повідомили про двозначне зростання, включаючи Німеччину (+23,7%). Продаж акумуляторних електромобілів зріс на 351,5%, досягнувши 2 384 одиниць. Незважаючи на це значне зростання, частка електровантажівок на ринку становить всього 1,3%, але це все ж таки поліпшення порівняно з 0,4%, зареєстрованими минулого року.
Щодо інших комерційних транспортних засобів, то продаж нових фургонів у ЄС зріс на 11,2% до 730 969 одиниць. Іспанія та Німеччина зробили значний внесок у це зростання, оскільки продажі фургонів зросли на 26,6% та 15,5% відповідно. Продажі у Франції також трохи зросли на 3,6% і склали 189 948 одиниць.
У першій половині 2023 року на дизельні фургони припало 83,5% продажів, що нижче за частку 87,2% у 2022 році. Частка електричних фургонів збільшилась до 6,9%. Це є дворазове збільшення (+100,4%), склавши 50 708 одиниць, в основному за рахунок тризначного зростання на першому та третьому найбільших ринках: Франції (+118,9%) та Іспанії (+138%). Навпаки, кількість зареєстрованих гібридно-електричних фургонів скоротилася на 7,2% до 16 одиниць, що становить 602%. Інші види палива, такі як скраплений природний газ (ЗПГ), зросли на 2,3% і тепер становлять 26,5% ринку.
Щодо автобусів, то їх реєстрація збільшилася на 15% до 14 781 одиниці. Продаж нових електричних автобусів у ЄС зріс на 33,9% і досяг 2 132 одиниць, що становить 14,4% ринку в першій половині 2023 року, показавши невелике зростання порівняно з 12,4% у 2022 році.