Транспортний «набір» включав три вантажівки DAF, що представляють модельний ряд цього виробника, починаючи зі зразка ХХ століття, а також позашляховик Toyota Hilux. Останній був додатково обладнаний надбудовою кузова та сигнальною світлотехнікою. Через наявність чотирьох рівнів підвіски така конструкція була вкрай нестійка на поворотах.
Як зазначає видання, у британських правилах немає жорсткого обмеження висоти транспортного засобу. Існує лише рекомендація про те, щоб вантажівки не перевищували висоту 5,03 метра (16 футів 6 дюймів) через висоту естакад шосе. Саме тому перевезення старих автомобілів у Британії, призначених для експорту до колишніх африканських колоній, може становити серйозні ризики.
Поліція викликала на місце арешту представників Агентства зі стандартів водіїв та транспортних засобів (DVSA). Співробітники інспекції заборонили подальший рух вантажівки та розпочали адміністративну справу проти її власника. Внаслідок ретельного огляду тягача та причепа також було виявлено технічні несправності, а також виявлено, що причіп не пройшов технічний огляд, який закінчився три місяці тому.