За словами експертів, нормативні зміни відбулися після того, як 11 років тривали дослідження щодо впливу довших автомобільних фур на автомобільний рух, зокрема, й на безпеку пересування автодорогами країни.
Випробування довших напівпричепів розпочалися 2012 року, і у ньому взяли участь приблизно 300 операторів ринку. Усього вивчали досвід пересування у тестовому режимі 2700 довгих фур у різних районах острівної країни.
В результаті фахівці переконалися, що додаткові ризики зовсім невеликі, але переваги від довгої фури очевидні. Зокрема, можна економити 13-14% пального та відповідно зменшувати викиди парникових газів. Також експерти зазначають, що дозвіл використовувати довгі напівпричепи, який уже діє, дозволить зекономити у транспортній логістиці Великої Британії до 1,4 млрд фунтів стерлінгів на рік.