Завантаження...

У США виникають проблеми у ланцюгах постачання для виробництва електромобілів

У США виникають проблеми у ланцюгах постачання для виробництва електромобілів

Ford ще минулого місяця підтвердив, що змушений надалі використовувати китайські технології компанії CATL для виробництва акумуляторів для електромобілів. Річ у тому, що американська компанія ще до запровадження обмежень проти КНР почала будувати у Мічигані завод вартістю у 3,5 млрд доларів. Відмовитися від китайських технологій та обладнання, звісно, можна, але це потягне за собою невиправдано високі видатки на виробництві, яке ще навіть не запрацювало. 

 

Представники компанії Tesla заявили, що найдешевший електромобіль Model 3 через запроваджені законодавчі зміни можу втратити податкові пільги, оскільки у ньому чимало китайських комплектуючих. У результаті собівартість машини одразу зросте на 7500 доларів. Таких прикладів можна навести чимало, відзначають експерти.

 

США були провідним виробником рідкоземельних елементів у 1990-х роках, поки китайські постачальники не захопили ринок завдяки пропозиціям з нижчою ціною, пояснюють експерти. Вони були дешевшими частково через те, що постачальникам було дозволено викидати радіоактивні відходи в річку Хуанхе, що протікає через Західний Китай, йдеться у звіті  Інституту аналізу глобальної безпеки.

 

Нікель, який також потрібен сучасним акумуляторам, в Індонезії можуть виробляти значно дешевше, оскільки відходи просто скидають в океан. Цікаво, що Австралія, яка дотримується усіх екологічних правил, має більші запаси нікелю. Але обсяги постачання на глобальний ринок з цієї країни становлять лише 5%, тоді як Індонезія постачає приблизно половину. 

 

Звісно, що ні Сполучені Штати, ні Євросоюз не збиралися вічно миритися з такою нерівністю. Але, коли почали запроваджувати обмеження для певних категорій постачальників, виявилося, що західні виробники не готові до великих змін у ланцюгах постачання і чинять супротив владі. 

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.