Обсяги перевезень зростають, але спотові ціни на нові автомобілі почали падати нижче рівня вартості, зазначеної у поставках за контрактами. Це сталося тому, що виробництво нової техніки обганяє розвиток самого ринку перевезень, вважають експерти.
Останні статистичні дані говорять про те, що обсяги автоперевезень зросли у порівнянні з першим кварталом на 2,3%. Але до цього два квартали поспіль показники падали. Водночас у США спостерігалося зменшення споживання товарів та поповнення запасів на складах на самому початку року. З іншого боку, у другому кварталі зросли обсяги виробництва.
З червня почали зростати обсяги поставок вантажівок майже на всій території США, окрім двох регіонів, говорять аналітики. Позитивні результати також не були однакові у різних частинах країни. Так, збільшення поставок вантажівок становило:
- На північному заході – на 7,3%.
- На середньому заході – на 6,8%.
- На південному заході – на 2,2%.
В останньому випадку зростання стало можливим виключено через активізацію торгівлі з Мексикою. Але уповільнення роботи портів призвело до падіння постачання нових вантажівок на південному сході на 4,3% та північніше на 0,7%. Також зменшенню вартості машин сприяло подорожчання пального.
Загалом автотранспортна галузь переживає нелегкі часи ще від початку пандемії коронавірусу. Протягом тривалого часу ринок впевнено переходив до контрактних продажів, де ціни фіксуються в угодах на певному рівні. Тож цього року таким чином продавали уже приблизно 80% машин (за даними (Crane Worldwide Logistics). Отож, спотовий сегмент не такий великий. Коли ж відбулося падіння цін на вживані вантажівки приблизно на 10%, первинний ринок також мусив відреагувати аналогічним чином.