За словами експертів, ринок швидко змінюється. Як повідомляє wsj.com, кількість проданих «чистих» електромобілів у США протягом 2022 року збільшилася у півтора рази, що означає початок революційних змін у сфері автомобільного транспорту. При тому, що загальні продажі автомобілів минулого року впали на 8%, виробники електротранспорту зуміли виготовити та продати 807 180 тис. екологічно чистих машин.
Таким чином, питома вага «чистих» електромобілів у продажах зросла з 3,2% у 2021 році до 5,8% у 2022 році.
За оцінками Motor Intelligence, Tesla все ще домінує на ринку електромобілів США, оскільки 65% електромобілів усе ще належать саме цьому виробнику. Однак слід зазначити, що позаминулого року 72% проданих у США електромобілів були випущені під брендом Tesla.
Аналітики зазначають, що зростання обсягів продажів новітніх транспортних засобів відбувається, не зважаючи на низку серйозних перешкод. Наприклад, минулого року були великі проблеми з постачанням літію для акумуляторів. Ця та інші проблеми лише за рік вимусили підвищити середню вартість електромобіля у США з 51-ї до 66-х тисяч американських доларів.