Розвитком терміналу займеться компанія LTG Infra. Для неї міністерство транспорту країни виділило 30 мільйонів євро. Після закінчення робіт термінал зможе обробляти утричі більше вантажів.
Як пояснив керівник управління та розвитку терміналів в LTG Infra Рамунас Доксас, унікальність оновлених терміналів Литви полягає у тому, що вони мають під’їзні шляхи на залізничній колії європейського стандарту. Тим часом майже вся залізнична структура країни збудована на російському стандарті ширшої колії. Така невідповідність дуже заважає транспортному сполученню з рештою країн ЄС. Однак інтермодальні термінали частково вирішують проблему. Тим часом Литва поступово будує коліє євро стандарту до найбільших логістичних центрів. Але цей процес неможливо завершити швидко.
Каунаський інтермодальний термінал почав працювати у 2015 році. Але тільки у 2021-му до нього підвели вузьку європейську колію. З квітня тут відправляють по три потяги до німецького Дуйсбурга на тиждень. Вони проходять кордон без затримок на заміну колісних пар чи перевантаження контейнерів на інші платформи. Але після того, як здійснять розширення потужності, термінал працюватиме у режимі 24/7 та постійно обслуговуватимуть вантажопотоки, спрямовані на захід.