Завантаження...

У Польщі бракує приблизно 30 тисяч водіїв-дальнобійників

У Польщі бракує приблизно 30 тисяч водіїв-дальнобійників

На польському ринку праці сьогодні відкрито приблизно 30 тис. вакансій для водіїв вантажівок. Такий висновок було зроблено на основі даних організацій, що поєднують транспортні компанії.

 

 

ДЕФІЦИТ КАДРІВ

 

Польські ЗМІ наголошують на потребі поповнення дефіциту кадрів за рахунок водіїв з-за меж ЄС. Як зазначає президент Асоціації Транспорт та логістика Польщі (TLP) Мацей Вронський, брак водіїв найбільш помітний на півдні та заході Польщі.

 

"Це важка робота, яка потребує розставання з друзями, із сім'єю на деякий час – вона просто не популярна. Особливо скаржаться компанії з Нижньої Сілезії або Любуського воєводства, де поряд є німецький ринок праці", – каже Мацей Вронський.

 

За його словами, брак водіїв пояснюється, зокрема, тим, що багато молоді з України залишили Польщу.

 

 

ПЛИННІСТЬ КАДРІВ

 

Минулого тижня у Міністерстві закордонних справ відбулися переговори з перевізниками. Вони очікують, що жителям інших країн, які працюють у Польщі на транспортну компанію, буде простіше та швидше отримувати візи та дозволи. Насамперед йдеться про працівників з Азії, оскільки все більше мешканців, наприклад, Казахстану та Киргизстану хочуть приїхати до Польщі.

 

На сьогодні близько 160 тис. водіїв із країн, що не входять до ЄС, працюють за кермом вантажівок із польською реєстрацією, які їздять Європою. За даними Польського інституту автомобільного транспорту, середня зарплата професійного водія у Польщі становить понад 7,8 тис. злотих (1,8 тис. євро) на місяць.

 

Певний рівень плинності кадрів у будь-якій галузі доцільний, але у великих масштабах він призводить до зниження ефективності праці, обтяжує бюджет надмірними видатками, пов'язаними як із наймом, так і з навчанням нових співробітників, а також фактично підвищує рівень аварійності, що може негативно позначитися на іміджі компанії. Згідно зі звітом "Барометр ринку праці", 47,6% опитаних польських компаній мають проблеми, пов'язані з високою плинністю кадрів. Це значно більше, ніж торік, коли про такі труднощі повідомили 13% компаній.

 

Дослідницький інститут Randstad у своєму звіті «Моніторинг ринку праці» (за квітень 2024 року) представив дані про плинність кадрів за галузями та рівнями посад. До 20% плинності кадрів припадає на сектор транспорту...

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.