Особливість цього складу полягає у тому, що він рухається удвічі швидше, ніж так звані швидкі пасажирські потяги.
Спроби пришвидшити перевезення вантажів залізницею корейці роблять не вперше. Раніше швидкий вантажний склад мав 33 вагони. Тож зараз йдеться про можливість збільшення загальної ваги у півтора рази.
Отже, потяг з Сеулу вирушив днями о 5 ранку та прибув до Пусана на іншому кінці країни об 11 ранку. За шість годин він здолав 400 км. Той самий шлях пасажирські потяги, зважаючи на численні зупинки, долають за удвічі довший час.
Представники залізничного оператора повідомили, що комерційну експлуатацію швидких вантажних потягів розпочнуть наступного року. До цього часу потрібно ще ретельно проаналізувати дані, зібрані під час тестових рейсів.