Завантаження...

У "пілоті" з впровадження Е-ТТН - уже 38 компаній

У "пілоті" з впровадження Е-ТТН - уже 38 компаній

В Україні триває пілотний проєкт з впровадження е-ТТН. До нього долучаються компанії, діяльність яких пов’язана з автомобільними вантажоперевезеннями. Вони вже зараз оптимізують свої бізнес процеси завдяки переходу на електронну товарно-транспортну накладну, а також допомагають вдосконалювати систему.


Пілотний проєкт із впровадження електронного документообігу товарно-транспортної накладної ініційований у взаємодії Міністерства інфраструктури та Міністерства цифрової трансформації. Інститут аналітики та адвокації виступає адміністратором системи.

 

Українські компанії приєднуються до пілотного проєкту е-ТТН через провайдерів електронного документообігу. Останні забезпечують реєстрацію та користування сервісами системи. Зараз з е-ТТН працюють 8 провайдерів та 38 компаній. 

 

Перехід на електронну товарно-транспортну накладну сприяє зменшенню витрат компаній. Так, використання паперових ТТН – це постійна потреба у купівлі паперу та оплаті доставки документів від одного контрагента до іншого. 


– Якщо українські компанії проводять 1 млн. автомобільних вантажоперевезень на місяць, на ці операції йде 4 млн. аркушів (більше, ніж 8 тис. упаковок паперу). Це близько 692 тис. грн на придбання паперу та близько 61 млн. грн. на відправку документів рекомендованим листом, – розповідає виконавчий директор Інституту аналітики та адвокації Юрій Ромашко.

 

Крім того, зберігання архівів документів також тягне за собою додаткові витрати. Не варто забувати і про те, що паперові товарно-транспортні накладні мають властивість псуватися або губитися. Тоді весь пакет документів треба друкувати і надсилати знову. 

 

У процес роботи з системою е-ТТН залучений не лише менеджмент компаній, а й персонал, який напряму взаємодіє з вантажами. Наприклад, працівники складів, водії. Цифровізація товарно-транспортної накладної дозволяє оптимізувати їх робочий час, зробити поставки швидшими.

 

Рухаючись маршрутом, водій не переймається збереженням паперових накладних, електронні документи доступні у системі 24/7. Також економиться час, який йшов на їх підписання та надсилання. Ці операції відбуваються онлайн. 


Звичайно, зміна звичних процесів для співробітників, які працювали з паперовими ТТН, потребує додаткових зусиль. І це одна з причин, чому спочатку реалізується пілотний проєкт. Крім того, він дає змогу допрацювати систему відповідно до потреб та запитів компаній. 

 

Проєкт реалізується за підтримки USAID/UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS». 

 

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.