Західна Європа поступово втягується у впровадження довгомірного вантажного транспорту, як це вже відбувається у низці скандинавських країн. Компанія Sesé розпочала у Німеччині перші перевезення з двома причепами.
Автопоїзд з двома тривісними напівпричепами адаптується в ФРН.
Тестові випробування такої технології перевезення компанія з впровадження передових рішень в ланцюзі постачання Sesé планує проводити протягом року між Німеччиною та Іспанією. Вантажне сполучення збільшених у довжині фур має продемонструвати ефективність, екологічність та безпеку дорожнього руху цих транспортних засобів.
Річний проєкт під назвою EcoDuo передбачає перевезення за встановленими маршрутами, поєднуючи вантажні перевезення автомобільним і залізничним транспортом. Технологія контрейлерних перевезень (автодорогами й залізницею) вже відпрацьована у Німеччині та Європі, чого не скажеш про двопричепні (duotrailer) автопоїзди.
Двопричеп – це два звичайні тривісні напівпричепи, що тягнуться одним магістральним тягачем. Автопоїзд такого типу вже давно використовується в Австралії, США, країнах Скандинавії та інших, однак вперше почав їздити дорогами Німеччини.
Отож, проєкт EcoDuo дозволяє транспортувати вдвічі більше товарів, сприяти розвантаженню доріг шляхом зменшення кількості вантажівок, що рухаються, і зменшенню споживання палива.
Керований Sesé EcoDuo здійснюватиме перевезення за 70 кілометрів від заводу Volkswagen Group у Вольфсбурзі до терміналу в Лерте, поблизу Ганновера. Звідти напівпричепи транспортуватимуть залізницею до Іспанії, а на перевантажувальній станції в Барселоні окремі напівпричепи будуть повторно зчеплені, щоб знову сформувати дуотрейлер, який Sesé далі відправлятиме до місця призначення.
"Ці транспортні засоби продемонстрували великі переваги щодо скорочення викидів, ефективності, безпеки та представляють життєздатне та швидке рішення для зменшення впливу вантажного транспорту на навколишнє середовище. Бути піонером у подорожах на двопричепах є найкращою відправною точкою для майбутніх операцій із цим типом транспортного засобу в Європі", – підкреслив директор транспортного підрозділу Sesé Карлос Гінер.