Як повідомляє німецьке видання Logistik-heute.de, при цьому використаний сучасний різновид сонячних батарей, який через більшу ефективність потребує на 40% менше площі. Тож панелі розмістили лише на даху авто вантажівки, хоча у перспективі могли би бути ще задіяні борти.
У виданому днями прес-релізі компанія Rhenus стверджує, що дані, отримані в результаті вимірювань, можна буде використати для створення нової технології електромобільності. Дослідники хочуть точно знати, чи можна на сучасному етапі технологічного розвитку використовувати сонячну енергію для підживлення силового акумулятора великої вантажівки? Якщо відповідь буде позитивною, то вони мають намір створити тестовий автопарк, який вирізнятиметься ще більшою мобільністю та потребуватиме значно менше часу на підзарядку акумуляторів на спеціальних станціях.
Фахівці майже не сумніваються, що запропонована ними система добре працюватиме у літні сонячні дні. Але питання виникають стосовно дощової погоди, зими та просто похмурого неба. Випробовування проходитимуть у Берліні, Бранденбурзі та Мекленбурзі. Останній знаходиться у Передній Померанії, тобто на самій півночі Німеччини. Використовується вантажівка, яка може перевозити 15 тонн.