Зараз тут працює 6 імпульсних зарядних станцій, спеціально прилаштованих для великих електричних вантажівок. Потужність кожної з них становить 300 кВт, а струм усі вони отримують з відновлювальних джерел «зелених» електростанцій. Найближчим часом кількість станцій для підзарядки збільшиться до восьми.
За словами експертів, досі, коли говорять про розвиток електромобільності, то мають на увазі легкові електрокари. Але це неправильно, адже для екології та подальшого технічного прогресу значно важливіше, щоб автодорогами на дальніх маршрутах могли вільно рухатися важкі електричні машини.
Цього разу розвитком інфраструктури опікується дочірня компанія ВР, що працює під брендом Aral Pulse. Кожна станція може обслуговувати протягом робочого дня по два десятки великих вантажівок з акумуляторами значної ємності. Однак процес швидкої зарядки триватиме приблизно 45 хвилин, після чого вантажний електрокар зможе проїхали ще мінімум 200 км. До речі, саме такий режим роботи передбачає нове законодавства у сфері охорони праці водіїв. Навіть коли б вони керували дизельними фурами, то мусили б зупинятися та робити перерви. Отже, настільки часті зупинки для підзарядки акумуляторів зовсім не означатимуть більший час у дорозі, відзначають представники Aral Pulse.
Головне, що важкий електротранспорт більше не прив’язаний до своєї бази, де можна під’єднатися до зарядної станції. Зі збільшенням трафіку електротранспорту зростатиме і кількість та пропускна спроможність зарядних станцій на міжміських трасах.