Завантаження...

У Німеччині скандал через масову модель неточних фоторадарів

У Німеччині скандал через масову модель неточних фоторадарів

Хоча була підозра, що фоторадари XV3 з 2019 року робили неправильні вимірювання, пристрій далі використовували по всій Німеччині. Тепер виробник мусів визнати, що його фоторадар слід вивести з експлуатації. Для багатьох водіїв, які були спіймані на перевищенні швидкості, це може означати, що їм не доведеться платити штрафи. Свою допомогу їм вже пропонує кілька юридичних фірм.

 

Через підозри, що використовуваний поліцією фоторадар XV3 передає неправильні результати вимірювань, в серпні минулого року був проведений простий тест. Два однакових пристрої вимірювали швидкість одного і того ж транспортного засобу. Хоча результати вимірювань повинні бути ідентичними або дуже близькими, насправді відображені швидкості були різними. Різниця була поза допустимими граничним значенням похибки вимірювання.


Виробник відреагував на це випуском нової інструкції по експлуатації, в якій посилив критерії оцінки. Однак не було пояснено, звідки беруться помилки у вимірах. Як зазначається в останньому прес-релізі німецької юридичної фірми CODUKA GmbH, помилки вимірювання все ще можуть виникати.

 

12 березня німецьке управління по омолагаціі (Physikalisch-Technische Bundesanstalt) опублікувало заяву про пристрій. З цього випливає, що PTB отримав результати подальших досліджень, проведених експертами, що показа: незважаючи на новий мануал від фірми-виробника далі можуть з'являтися помилки в проведених вимірах. 

 

На цей раз виробник фоторадара адекватно відреагував на думку управління. Він написав листа користувачам фоторадара XV3 і прямо рекомендував відмовитися від подальших вимірювань за допомогою цього пристрою:

«Оскільки в даний час неможливо з упевненістю виключити помилки у вимірах, навіть якщо дотримуються правила оновленого керівництва по експлуатації, ми просимо вас утриматися від подальших офіційних вимірювань», - йдеться в листі компанії Leivtec, виробника фоторадара XV3.

 

Досі неясно, чи будуть припинені судові провадження щодо водіїв, спійманих на занадто швидкій їзді з використанням нещасливого фоторадара, і скільки взагалі таких розглядів.


Тим самим виробник накликав на себе не тільки роздратування з боку численних водіїв, а й можливі претензії з боку служб, які використовують цю модель радара.

 

Тисячі водіїв можуть сподіватися, що суди скасують штрафи. «Тому штрафи, які були виставлені на основі вимірів фоторадарів, завжди слід перевіряти. Це стосується не тільки Leivtec XV3, а й інших вимірювальних пристроїв», - пише на своєму сайті юридична фірма Wilde beuger solmecke і пропонує безкоштовну попередню консультацію.

 

«Шанси домогтися скасування покарань, які вже вступили в силу, досить малі. Однак в разі повідомлень, з яких випливає, що на водія накладено штраф в розмірі понад 250 євро або заборона на водіння, наші юристи можуть подати заявку на відновлення розгляду», - повідомила юридична фірма.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.