Німецька компанія VTG AG разом із постачальником логістичних послуг VEGA International розробили унікальну технологію під назвою roadrailLink (r2L) – рішення, що дозволяє обробляти напівпричепи, які раніше не можна було завантажити на вагони кранами для контрейлерів. Завдяки цьому рішенню оператори отримали можливість перевантажувати на рейки навіть ті напівпричепи, які досі не підходили для інтермодальних перевезень.
RoadrailLink підвищить привабливість комбінованих перевезень та знизить екологічне навантаження на навколишнє середовище, повідомляють виробники. Партнери вже провели успішні випробування технології у Тілбурзі, Нідерланди, де клієнт VTG та оператор терміналу GVT випробували вантажно-розвантажувальну технологію VEGA roadrailLink та тепер запустили її в експлуатацію.
Повідомляється, що технологія r2L забезпечує рентабельний спосіб кранового навантаження напівпричепів будь-якого типу. Головна її особливість – повністю оцинкована платформа, яку можна перевантажувати на стандартні вагони-платформи за допомогою термінального крана чи річстакера. Платформа r2L не вимагає використання рамп або іншого обладнання, тому напівпричепи можна легко завантажувати та розвантажувати із залізничних вагонів.
Ще однією перевагою є швидкий час завантаження: завантаження одного напівпричепа займає від 5 до 8 хвилин. Крім того, завдяки лазерному виміру відстані, участь людини в процесі навантаження напівпричепа зводиться до мінімуму: водій термінального тягача може використовувати лазерний вимірювач, щоб визначити точне місце вивантаження напівпричепа, не залишаючи кабіну автомобіля. Таким чином, навантаження напівпричепа у вагон проходить дуже швидко, дуже точно та дуже безпечно.
Розробники технології r2L також підписали угоду, щоб і надалі активно стимулювати зусилля щодо переходу з автомобільного транспорту на залізничний.