На одній із автошляхів Німеччини встановлять електричну дорожню систему (ERS), довжиною на 1 км, і поставлять дві стаціонарні зарядні станції. Така технологія дозволить заряджати автомобільні акумулятори динамічно та статично, тобто коли вони рухаються та коли вони стоять на місці. Першим, хто потрапить під «експеримент», стане електробус, що курсує маршрутом до міста Балінген. Він заряджатиметься на в'їзді до міста.
Проект реалізовуватимуть у два етапи. Перший включає облаштування 400-метрової траси із двома статичними зарядними станціями, другий – безпосередньо «електрична дорога» довжиною 600 метрів.
Цей план з'явився після успішного тестування технології Electreon у Карлсруе, яке було проведено у партнерстві з EnBW. Електрифікована дорога була побудована на випробувальному полігоні EnBW, яка живить найближчий громадський автобус за годину пік. На реалізацію проекту в Балінгені Electreon отримає до 3,2 млн. євро.