Департамент автотранспорту Каліфорнії (DMV) видав дозвіл стартапу Nuro Inc. на експлуатацію в міському середовищі автономних транспортних засобів для доставки товарів.
Nuro стала першою компанією, якій дозволено здійснювати безпілотну доставку в цьому штаті.
За словами керівника департаменту Стіва Гордона, це знаменує собою «важливу віху в розвитку автономних транспортних засобів» в Каліфорнії.
«Ми будемо і надалі пам'ятати про безпеку населення, яке керує транспортними засобами, у міру розвитку цієї технології», - заявив Гордон.
Nuro з 2017 року могла проводити випробування безпілотних автомобілів, але в них для підстрахування повинен був бути присутнім водій. У квітні компанія отримала дозвіл на тестування безпілотників без водіїв, мовиться в повідомленні DMV.
Nuro повідомила, що найближчим часом оголосить партнера з доставки товарів. Спочатку продукти будуть доставляти "в повністю автономному режимі" за допомогою належного Nuro парку модифікованих автомобілів Toyota Prius. Пізніше компанія має намір вивести на вулиці свої електромобілі R2.
Nuro була заснована в 2016 році двома колишніми інженерами автомобільного проекту Google. Її засновники Дейв Фергюсон і Цзяцзюнь Чжу працювали в команді, яка займалася розробками в сфері безпілотних автомобілів - ці операції в подальшому були виділені в окрему компанію - Waymo.
Згідно з даними Crunchbase, Nuro залучила фінансування в розмірі $ 1,5 млрд., включно з $940 млн. із коштів Vision Fund - фонду інвестицій в технологічні проекти японської SoftBank Group Corp.
Компактні автомобілі, що випускаються Nuro, призначені для доставки товарів на невелику відстань. Вони вдвічі менші від звичайних легкових автомобілів по довжині й ширині та мають чотири дверки для доступу до відсіків, в яких передбачається розміщувати продукти харчування та інші товари.
Автомобілі Nuro оснащені різними датчиками для орієнтації в просторі, а також використовують власне програмне забезпечення компанії.
У листопаді компанія з доставки Nuro зібрала $500 млн. фінансування на безпілотний автомобіль R2.