Завантаження...

У морських портах світу знову виникли великі затори на контейнерних терміналах

У морських портах світу знову виникли великі затори на контейнерних терміналах

Наприкінці минулого тижня індекс завантаженості контейнерних портів Clarksons показував, що 36,2% світового флоту контейнеровозів перебували в очікуванні у портах чи біля них. При цьому середній показник у до пандемічний період з 2016 по 2019 рік становив 31,5%. 

 

Найгірша ситуація спостерігається на східному узбережжі США, де затори знову досягли рекордного рівня. У компанії Hapag-Lloyd опублікували аналітичний реліз, який показує основні причини нинішніх проблем. Зокрема, експерти вказують, що їх потрібно шукати у таких портах, як Нінбо, Шеньчжень у Китаї, а також на терміналах Гонконгу, де спочатку оголошували тривале закриття на карантин, а потім посилалися на початок сезону тайфунів.  

 

Зараз у ключових азійських кортах завантаженість контейнерних терміналів досягає 80%, але іноді показник сягає і 85% (Сігнапур, Пусан). 

У Європі також затори. Але причини тут дещо інші. Антверпен, Гамбург, Гавр і Роттердам пригальмовують свою роботу, оскільки розпочався період літніх відпусток, а профспілки у такий час раз-по-раз оголошують про страйки. Та й про COVID-19 також не варто забувати, говорять фахівці. Бо він ще впливає на роботу ключових логістичних об’єктів. 

 

Також хвиля страйків прокотилася портами Латинської Америки. Зокрема, до зупинки роботи призвели загальнонаціональні протести в Еквадорі. А митні системи Коста-Ріки два місяці були виведені з ладу в результаті кібератаки, і система досі не відновила свою роботу у штатному режимі. У Мексиці ж завантаженість контейнерних терміналів становить уже 90%. 

 

За інформацією Hapag-Lloyd,зараз середній час очікування на рейді для суден, що прибули до східного узбережжя США, становить 19 днів. А з протилежного боку – на заході США, судна чекають на розвантаження уже 27 днів. Також говорять про жахливу ситуацію у Канаді, де рівень завантаженості досягає 90%. 

 

За оцінками Sea-Intelligence, нинішня ситуація зменшує ефективність використання світового контейнерного флоту щонайменше на 9,8%. Адже судна надто довго стоять у заторах.

Джерело 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.