Згідно з останніми даними компанії Drewry, вантажовідправники можуть платити за оренду контейнерів на 332% більшу, ніж торік. При цьому затримки рейсів основних судноплавних ліній досягли найгіршого рівня за всю історію.
За даними агентства Sea-Intelligence, за перші п'ять місяців 2021 року 401 судно на транстихоокеанське напрямку і 144 судна на напрямку Азія-Європа запізнилися більш ніж на 14 днів. Для порівняння, в загальному за період з 2012 по 2020 рік із запізненням прибуло 388 контейнеровозів на транстихоокеанському напрямку і 69 на напрямку Азія-Європа.
«В останні кілька місяців надійність розкладу була в основному стабільною, хоча і на вкрай низькому рівні: 35% -40% порівняно з довгостроковим середнім показником близько 75%», - пишуть автори щотижневого звіту компанії Sea-Intelligence.
Середня затримка прибуття судів, які були відзначені як такі, що спізнилися, залишається надзвичайно високою по всьому світу і становить майже 6 днів, порівняно з довгостроковим середнім показником близько 4 днів. Останнім часом судноплавні компанії відкрито визнають, що нинішня ситуація з запізненнями контейнеровозів стає критичною. У зв'язку з цим компанія Hapag-Lloyd виступила з ініціативою забезпечити повну прозорість щодо надійності розкладу.
«Ми повністю усвідомлюємо, що в даний час наша галузь переживає найважчу операційну кризу за більш ніж десятиліття, і що ми далекі від забезпечення абсолютного рівня обслуговування, якого ви очікуєте від нас і всієї галузі», - визнала прес-служба компанії Hapag-Lloyd.