Вантажні перевізники втратили 125 мільярдів євро, проте за останні тижні покупки флоту були високими.
Міжнародний союз автомобільного транспорту IRU попереджає, що на галузь автомобільних вантажних перевезень, яка втратила в Європі 125 мільярдів євро через пандемію, чекає хвиля банкрутств.
Причинами загрози є зменшення націнки та менший пробіг рухомого складу, що в сукупності знижує ліквідність компаній та рентабельність капіталу. Організація посилається на розрахунки Coface та IHS Markit від жовтня цього року.
IRU особливо стурбований малим бізнесом, який становить більшу частину галузі.
Імпортери вантажівок у європейських країнах визнають, що нині продаж зазвичай стосується більших партій транспортних засобів, натомість контрактів на одиничні машини стає менше. - Ринок чітко консолідується, що видно із замовлень, - ми отримуємо замовлення на 10 або більше автомобілів, - запевняє представник Daf Trucks Polska Збігнев Колодзеєк.
Водночас великі перевізники з лишком компенсують брак малого бізнесу. Польська асоціація автомобільної промисловості підрахувала, що в перші десять днів листопада реєстрація вантажівок становить на 31,6% більше, ніж у цей період торік.