Отже, за словами протягом шести місяців було укладено лише 85 помітних угод про злиття та поглинання. Йдеться про ті угоди, вартість яких не була меншою 50 млн доларів. Причиною фахівці вважають крихке економічне та геополітичне середовище, а також зростання вартості капіталу. Для порівняння: минулого року за той же період аналітики зафіксували 144 угоди про злиття та поглинання на загальну суму 34,3 млрд доларів.
Але й тоді експерти говорили, що рівень активності у даній сфері найнижчий за останні десять років. Адже середній показник вартості таких угод у першому півріччі становив 67,5 млрд доларів – майже удвічі більше!
«Внаслідок економічного спаду наприкінці 2022 року кількість злиттів і поглинань скорочується в усіх секторах – це також відображено в секторі транспорту та логістики, – відзначив Інго Бауер, керівник відділу транспорту, логістики та туризму компанії «PwC Німеччина». - Фінансові інвестори були надто обережні».