Як повідомляють джерела, йдеться про експеримент, розрахований на 18 місяців. Звісно, нова норма може стати постійною, якщо за цей час буде досягнуто більше позитивних результатів, а негативні наслідки виявляться мінімальними.
Окрім того, 46 тонн – це обмеження для комбінованих перевезень, коли для доставки вантажів використовується одночасно автомобільний та залізничний транспорт. Попередні підрахунки показують, що додаткові 6 тонн можуть зробити використання авто набагато ефективнішим. Проте зараз чиновників цікавить, як це вплине на стан дорожнього покриття та чи не збільшиться кількість викидів парникових газів.
Між тим, у Міжнародному союзі автомобільно-залізничних комбінованих перевезень (UIRR) вважають, що використання одночасно автотранспорту та залізниці може бути доцільним, якщо автівки працюватимуть лише на короткому плечі, а основні відстані будуть долатися залізницями.
«Це може бути корисним, якщо це лише для першої та останньої милі, але для довшої дороги дорогою це не гарна ідея. Мости та дорожня інфраструктура загалом не можуть витримати таку вагу», – каже Ральф-Чарлі Шульце, генеральний директор UIRR. Утім, він також погоджується, що варто дочекатися результатів експерименту та оцінювати ефективність на цілих ланцюгах постачання, а не лише на автодорогах.