З словами експертів, важкий автомобіль на паливних елементах значно зручніший на далеких маршрутах, ніж класична акумуляторна вантажівка. Фура-електромобіль з потужними батареями здатна проїхати до 300 миль заміською дорогою. Утім, деякі водії скаржаться, що заряду акумуляторів ледь-ледь вистачає на половину цієї відстані. Потім машину принаймні на кілька годин потрібно ставити на зарядку.
З іншого боку, такого ж класу автомобіль на водневих паливних елементах проїжджає на одній заправці 500 миль, а сам процес закачування водню у баки триває максимум півгодини. Крім того, машина на кілька тонн легша, що також приносить додаткову вигоду власнику.
Однак проблема у тому, що водневі авто нині коштують дорожче за електричні акумуляторні. Різниця з ціною дизельного тягача взагалі вражаюча. Хоча, Сполучені Штати не лише хочуть поступово відмовитися від двигунів внутрішнього згорання, але й запроваджують у найбільш критичних точках буквальні заборони для них.
Так, штат Каліфорнія вимагає, щоб з першого січні наступного року вантажівки, які заходять у морські порти, були автомобілями з нульовим рівнем викидів. Це означає, що вибір перевізників зводиться до електромобіля або водневого тягача, відзначають експерти. Адже в іншому випадку вони залишаться без найбільш ласої частки замовлень. Автотранспортні компанії поставлені у такі умови, що вимушені зараз замовляти десятки нових машин, які зовсім не викидають парникові гази.