Завантаження...

У більшості портів світу вантажовідправники неправильно вказують вагу контейнерів

У більшості портів світу вантажовідправники неправильно вказують вагу контейнерів

Однак і досі вантажовідправники роблять навмисні «помилки» у деклараціях, надаючи на обробку перевантажені контейнери. Про це із посиланням на низку експедиторських компаній. А контроль не завжди настільки ретельний, як цього вимагають правила.

 

Фахівці називають це широко поширеним явищем, з яким можна зіткнутися практично у будь-якому порту світу. Водночас, усім відомо, що неправильно завантажені контейнери можуть призвести до виникнення аварійної ситуації під час рейсу, особливо у штормову погоду. 

Суніл Васвані, виконавчий директор Асоціації контейнерних судноплавних ліній (CSLA), висловив з цього приводу занепокоєння та сказав, що проблема має «дуже серйозні наслідки» для галузі. 

 

За його словами, варто звертати увагу не лише про безпеку, але й про ті проблеми, які можуть виникнути з митними органами. Якщо чиновник бачить суттєву різницю між фактичною вагою та тим, що вказано у декларації, він може вдатися до відповідних дій. Якщо таких контейнерів на борту досить багато, це надовго затримує судно біля причалу.

 

Потім виникають фінансові наслідки для клієнтів у вигляді митних штрафів, зборів за затримання та простій тощо. При цьому іноді мова йде про затримку з відправленням судна навіть на кілька тижнів. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.