Замовник планує використовувати автономну вантажівку як інноваційний транспорт для доставки замовлених в інтернет-магазинах товарів.
Машина отримала назву «Clevon 1» - це компактний, повністю електричний транспортний засіб, який має достатньо місця для зберігання вантажу, доступ до якого клієнти отримають за допомогою QR-коду.
Технологія дистанційного керування дозволяє відправляти автомобіль на відстань до 4 кілометрів від бази дорогами загального користування. Випробування проводять у розподільчому центрі Collect&Go у Лондерзелі, Бельгія. На першому етапі тестування, щоб переконатися в абсолютній безпеці безпілотника, йому заборонять їхати зі швидкістю понад 25 км/год. Але у штатному режимі машина зможе розганятися до 50 км/год., тобто до максимуму, дозволеному в межах населених пунктів більшості країн Європи. Тобто, Clevon 1 під час експлуатації не повинен стати перешкодою для руху інших транспортних засобів.
Конструкція передбачає також рух у режимі автопілота без будь-якого контролю дистанційного оператора. Але це може відбуватися лише на якихось закритих майданчиках, де маршрут «добре відомий» штучному інтелекту. За безпеку пересування відповідають радари, які зчитують усю необхідну інформацію про ситуацію на дорозі, фіксують різні перешкоди, відстежують траєкторії пересування інших учасників руху тощо. Розробники стверджують, що після випробувань один дистанційний оператор зможе контролювати одночасно рух п’яти безпілотників, а потім – навіть десяти. Головне завдання людини – вчасно втрутитися, якщо виникне якась нештатна ситуація. Решту робить спеціально створена нейронна система.
До розробки плану випробувань залучили бельгійську дорожню поліцію, а також інститут безпеки дорожнього руху.