Аналітики стверджують, що виробники у 2022 р. продавали автомобілі, призначені для перевезення вантажів на середні та довгі відстані, у середньому на 13,4% дорожче, ніж роком раніше.
При цьому експерти вважають, що витрати самих виробників вантажівок зросли у середньому на 15,5%. Але найбільше ці інфляційні процеси вдарили по логістичним підприємствам, оскільки їм паралельно довелося вирішувати проблеми з браком персоналу, подорожчанням пального, електроенергії тощо. Характерно, що витрати на складах, наприклад, особливо швидко зростали протягом четвертого кварталу минулого року.
Через «подорожчання усього» видатки транспортно-експедиторського сектору також збільшилися на 12,1%, відзначає Destatis. Загалом ціни компаній, що працюють у транспортно-складському господарстві протягом 2022 року зросли на 9,6%. Це також рекордний результат за багато років спостережень. З іншого боку, відчутне зменшення динаміки росту цін спостерігалося у сфері морських та каботажних перевезень.