Складські операції повинні відповідати зростаючим вимогам до ефективності та продуктивності в складних і мінливих умовах, стверджує автор публікації.
Основна увага зараз має бути зосереджена, на думку експертів, на оптимізації роботи складських операторів, які досі витрачають до 55% свого робочого часу на переміщення товарів усередині самих складських приміщень та між ними. Це призводить до великих адміністративних видатків, а також до кількості помилок під час відбору та складання комплектів замовлень. З іншого боку, уже зараз існує чимало нових ефективних рішень для внутрішньої логістики, які загалом дозволяють зменшити витрати часу, зусиль працівників та, як наслідок – до кращих фінансових результатів.
Серед основних трендів розвитку автор публікації називає:
-
Автоматизоване комплектування.
-
Впровадження мобільних пристроїв, як розумні окуляри, навушники чи браслети, сканери на каблучках тощо.
-
Запровадження технологій доповненої чи змішаної реальності.
-
Використання натуральних інформаційних панелей, концепція яких поєднує природні людські здібності з технологією, що забезпечує безперебійну взаємодію між користувачами та автоматизованими системами.
На думку фахівців, тенденція, яка веде до розвитку та масштабного запровадження таких технологій, дозволить суттєво підвищити ефективність роботи на складах та внутрішньої логістики загалом. Це також призведе до зменшення помилок, пов’язаних із людським фактором, і до більшої задоволеності клієнтів. Але наскільки усі ці ідеї захоплюють керівників самих підприємств? За даними Log24.pl, зараз великі логістичні компанії планують інвестувати протягом наступних п’яти років у середньому 30% від своїх капітальних витрат в автоматизацію внутрішньої логістики та запровадження новітніх технологій на різних ділянках складського господарства.
Це найбільший показник у порівнянні з іншими об’єктами інвестування, говорять експерти. Тож можна зробити висновок про готовність даного сектору до швидкої та значної технологічної трансформації.
У майбутньому персонал зі сфери внутрішньо логістики має не конкурувати, а співпрацювати з роботами та системами автоматизації, наполягають фахівці. Інтелектуальні роботизовані системи вже зробили революцію у процесі виконання замовлень і створили 700 нових типів посад.
Джерело