Основною причиною очікуваного спаду є заплановане на грудень збільшення плати за проїзд, яка зросте на 83% в основній категорії та, залежно від сценарію використання вантажівки, призведе до збільшення витрат до 12%.
За його словами, така оцінка підтверджується економічним прогнозом ifo щодо вантажних автомобільних перевезень, який показує діловий клімат (-14,2%), очікування продажів (-25,5%), цінові очікування (-29%) та очікування зайнятості (- 9,8 ,7,5%) демонструє значно негативнішу динаміку порівняно з тим же періодом минулого року. Те ж саме стосується і індексу часткового навантаження ELVIS, який на 4,3% нижче в порівнянні з першим кварталом року і на XNUMX% нижче за аналогічний період попереднього року.
В Асоціації додають, що збільшення плати за проїзд, заплановане на грудень, є якраз частиною цієї ситуації. За умови схвалення Федеральної ради тарифи на проїзд для німецьких вантажних автомобілів будуть збільшені до 83% у відповідних класах з найбільшим пробігом. Внаслідок цього нинішня вартість проїзду збільшиться майже вдвічі. Залежно від сценарію використання вантажівки, це призводить до збільшення витрат до 12%.