Завантаження...

Транспортна галузь підбиває підсумки року, що минає

Транспортна галузь підбиває підсумки року, що минає

Генеральний секретар Міжнародного транспортно-логістичного альянсу (TTLA) Повілас Дріжас стверджує, що діяльність автомобільного транспорту досягла свого піку в 2022 році, коли попит на вантажні послуги різко зріс, а перевізники зіткнулися з обмеженою пропускною спроможністю автотранспорту. Проте, за його словами, ситуація кардинально змінилася на початку цього року, коли відбувся різкий спад попиту на послуги з вантажних перевезень. Так, згідно з аналізом TTLA, частка доходів від експорту транспортних послуг у розрахунку на тонно-кілометр у першому кварталі 2023 року порівняно з четвертим кварталом 2022 року скоротилася на 39%. Якщо у 2022 році у сфері міжнародних вантажоперевезень Литви спостерігалося двозначне зростання, то цього року очікуються скромніші результати. Тим часом, за словами експерта, очікування найближчих років затьмарені невизначеністю щодо економічної ситуації та нормативних змін у сфері охорони навколишнього середовища.

 

Повілас Дріжас зазначив, що в Німеччині з 1 грудня цього року дорожній збір із вантажівок за викиди CO2 було збільшено майже вдвічі, а це означає, що операційні витрати та компонент ціни послуг для литовських перевізників, які здійснюють транспортні операції в цій країні, відповідно збільшилися. . Інші країни ЄС також розглядають можливість підвищення податків на автотранспорт у рамках своєї політики зеленої трансформації. З 2027 року автотранспортні компанії також будуть включені до Схеми торгівлі квотами на викиди ЄС, де їм доведеться купувати квоти на викиди, як і в обробній промисловості, залежно від викидів від транспортних засобів, якими вони керують.

 

Генеральний секретар Литовської національної асоціації автоперевізників «Linava» Зенонас Буйвідас заявив, що особливе значення для галузі має питання квот для працівників із країн, які не входять до ЄС, які, за словами експерта, створюють прогалини в успішному наймані професійних водіїв вантажівок із таких країн, як Узбекистан, Казахстан та інші.

 

Ще одна проблема галузі – це компанії-«поштові скриньки», коли компанії з тимчасового працевлаштування набирали працівників із країн, що не входять до ЄС, за квотами, але після того, як вони отримували право на роботу в Литві та, у деяких випадках, проходили навчання їх знову наймали компанії з тимчасового працевлаштування для роботи вже в іноземних компаніях.

 

За його словами, серед хороших новин року, що минає, - пропозиція скасувати одну з вимог Пакету мобільності. Зокрема, зобов'язання повертати вантажівки до країни реєстрації кожні вісім тижнів. За словами Зенонаса Буйвідаса, якщо це зобов'язання буде скасовано, підприємства зможуть зітхнути більш спокійно, отримавши більше можливостей для оптимізації міжнародних вантажних перевезень автотранспортом та зниження витрат на порожні рейси.

 

Зенонаса Буйвідаса також зазначив, що останніми роками перевізники все більше орієнтуються на Захід, і популярність цього ринку зростає. Однак, за його словами, враховуючи річний обсяг роботи, який вдається виконувати литовським перевізникам, можливості могли б бути набагато ширшими.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.