Завантаження...

TRAN вніс поправки щодо нових стандартів CO₂ для великовантажних транспортних засобів

TRAN вніс поправки щодо нових стандартів CO₂ для великовантажних транспортних засобів

Поправки передбачають відкритість технологій та залишають достатньо місця для вуглецево-нейтральних видів палива як довгострокове рішення для стійкого транспорту HDV поряд з електрифікацією та воднем. Це буде можливо завдяки включенню поправочного коефіцієнта на викиди вуглецю до законодавства CO₂, так і реалістичним цілям за нульовими викидами.

 

Відповідно до змін для вантажних автомобілів, цільовий показник залишається на рівні 30% на звітний період 2030–2034 рр., як це встановлено чинним законодавством. При цьому враховуються побоювання галузі з приводу того, що сприятливі чинники, такі як розгортання інфраструктури альтернативних видів палива по всьому ЄС (зарядка, підключення до мереж та потужність) не зможуть забезпечити більш високий цільовий показник у 45%, запропонований Європейською комісією. Примітно, що цільовий показник з 2040 року знижено з 90%, як пропонувалося ЄК, до 75%. Істотні винятки передбачені для деяких категорій транспортних засобів великої місткості, великих транспортних засобів масою понад 40 тонн та/або довжиною понад 18,75 метрів.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.