Поправки передбачають відкритість технологій та залишають достатньо місця для вуглецево-нейтральних видів палива як довгострокове рішення для стійкого транспорту HDV поряд з електрифікацією та воднем. Це буде можливо завдяки включенню поправочного коефіцієнта на викиди вуглецю до законодавства CO₂, так і реалістичним цілям за нульовими викидами.
Відповідно до змін для вантажних автомобілів, цільовий показник залишається на рівні 30% на звітний період 2030–2034 рр., як це встановлено чинним законодавством. При цьому враховуються побоювання галузі з приводу того, що сприятливі чинники, такі як розгортання інфраструктури альтернативних видів палива по всьому ЄС (зарядка, підключення до мереж та потужність) не зможуть забезпечити більш високий цільовий показник у 45%, запропонований Європейською комісією. Примітно, що цільовий показник з 2040 року знижено з 90%, як пропонувалося ЄК, до 75%. Істотні винятки передбачені для деяких категорій транспортних засобів великої місткості, великих транспортних засобів масою понад 40 тонн та/або довжиною понад 18,75 метрів.