Річний звіт Brand Finance Logistics 25 2023 оприлюднила компанія Brand Finance, яка проаналізувала економічне становище всіх логістичних компаній світу. UPS лідирує в рейтингу, незважаючи на те, що вартість бренду знизилася на 8% порівняно з минулим роком і склала $35,4 млрд. За ним слідує американський дочірній бренд FedEx зі зростанням на 11% до $28,9 млрд, ставши другим найціннішим. логістичним брендом у світі. Японський JR посідає третє місце, вартість бренду зросла на 12% до $13,8 млрд.
Цього року UPS мав порівняно нижчий прогноз фінансового зростання, що негативно позначилося на капіталі бренду. Цьому результату сприяли різні чинники, зокрема зростання інфляції, глобальна рецесія та поточні проблеми з ланцюжками поставок. Незважаючи на труднощі, UPS значно покращила свої операції та послуги, що може допомогти пом'якшити економічні та геополітичні проблеми, з якими компанія продовжує стикатися.
Глобально інтегрований логістичний бренд Maersk досяг зростання вартості бренду на 53% у річному обчисленні до $7,4 млрд. Цього року бренд повідомив про рекордні продажі, і прогнози також зростають. Вартість бренду Maersk в даний час більш ніж подвоїлася (на 121%), порівняно з допандемічним рівнем. Maersk розширила свій бізнес з авіаперевезень, а також придбала LF Logistics, що стало найбільшим придбанням бренду на сьогоднішній день, що ще більше зміцнило його присутність в Азії.
На додаток до розрахунку капіталу бренду, Brand Finance також визначає відносну силу брендів, використовуючи збалансовану оцінну карту показників, що оцінюють маркетингові інвестиції, капітал зацікавлених сторін та ефективність бізнесу. Оцінка акціонерного капіталу зацікавлених сторін відповідно до стандарту ISO 20671, проведена Brand Finance, включає вихідні дані дослідження ринку, отримані від більш ніж 100 тис. респондентів із 38 країн та 31 сектору.
JR став найсильнішим логістичним брендом у 2023 році з індексом сили бренду 87 зі 100 та рейтингом AAA. JR відіграє вирішальну роль у розвитку основних транспортних мереж та інфраструктури Японії. Компанія має високий показник обізнаності 95,10 зі 100 і високий показник репутації 8,01 з 10.
В рамках свого аналізу Brand Finance оцінює роль, яку певні атрибути бренду відіграють у підвищенні загального капіталу бренду. Одним із таких атрибутів є стійкість, що представлено «Оцінкою сприйняття сталого розвитку». Потім для кожного бренду розраховується значення, пов'язане зі сприйняттям стійкості, цінність сприйняття сталого розвитку.
Китайський бренд JD Logistics прагнув протидіяти високим викидам у цьому секторі та підвищувати сприйняття сталого розвитку серед споживачів. Бренд має найвищий показник Sustainability Perceptions Score у рейтингу - 5,51 з 10.
UPS — це не лише найцінніший логістичний бренд, а й найвища вартість сприйняття — $2,7 млрд.
Ознайомитися з таблицею логістичних брендів можна по посиланням.