Завантаження...

TIMOCOM: пропозиція щодо вантажних перевезень в Європі впала на 36%

TIMOCOM: пропозиція щодо вантажних перевезень в Європі впала на 36%

Стагнацію пропонованих вантажів у Європі було помічено у вересні, тоді як у Німеччині цей показник став явним вже у червні. У ФРН було запропоновано на 39% менше вантажів, ніж у попередньому кварталі.

 

Найбільший спад було зафіксовано у грудні. У Німеччині доступні пропозиції впали на 55%, порівняно з попереднім роком. У Європі було на 48% менше пропозицій щодо завантаження порівняно з груднем 2021 року. Однак у 2022 році по всій Європі на торговому майданчику TIMOCOM було на 12% більше налагоджених завантажень, ніж у 2021 році. У Німеччині 2022 року було лише на 2,5% більше завантажень, ніж у попередній рік.

 

Багато компаній заздалегідь продумали транспортні потужності та зарезервували їх для сезонної роботи. Таким чином знизилася швидкість реєстрації передноворічних завантажень у маркетплейсі, яка була нижчою за минулорічну. Крім того, свята цього року випали на вихідні, що збільшило потужності протягом усього попереднього тижня та призвело до зниження попиту наприкінці року. У листопаді більшість запланованих поставок вже було відвантажено. Тому не було потреби шукати перевізників у короткі терміни.

 

Найбільше зниження у четвертому кварталі спостерігалося у перевезеннях з Бельгії (BE) до Німеччини (DE) та з Франції (FR) до Німеччини (DE) та навпаки. Останній випадок має особливе значення, оскільки ці дві країни є одними з найважливіших торговельних відносин у всій Європі. Зовнішня торгівля між Німеччиною та Францією до жовтня залишалася стабільною, незважаючи на енергетичну кризу та інфляцію. Але у листопаді попит з-за кордону різко впав, за даними Федерального статистичного управління Німеччини. Країни ЄС замовили на 10,3% менше товарів із Федеративної Республіки Німеччини, тоді як для інших країн зниження замовлень становило 6,8%. Внутрішній попит знизився на 1,1%.
 

З іншого боку, вантажі з Іспанії до Франції виросли у четвертому кварталі порівняно з попереднім роком. Так, у жовтні на торговому майданчику TIMOCOM пропозицій щодо вантажоперевезень було на 15% більше, а у листопаді — на 22%. У грудні 2022 року вантажообіг цим маршрутом вийшов на рівень 2021 року.

Обсяг вантажів зі східноєвропейських країн трохи збільшився, незважаючи на негативну тенденцію у всій Європі. Загалом у четвертому кварталі пропозицій щодо вантажоперевезень було на 6% більше, ніж у попередньому році. Вантажі, що пропонуються у четвертому кварталі, зменшилися лише на помірні 7% порівняно з попереднім кварталом, проте вони залишалися на високому рівні порівняно з варіаціями в інших європейських країнах.
 

Зовнішня торгівля у Східній Європі прискорилася. Обсяг вантажів із Польщі до Румунії у четвертому кварталі зріс порівняно з попереднім роком. У жовтні на торговому майданчику TIMOCOM було створено на 89% більше пропозицій щодо вантажоперевезень. У листопаді їх було на 7% більше, ніж минулого року, а в грудні відбулося явне падіння пропозиції на 42%.
 

При порівнянні кварталів пропозицій щодо вантажних автомобілів було на 8% більше, ніж у четвертому кварталі 2021 року. Після збільшення на 16% у першому кварталі кількість вантажівок, що пропонуються у другому, скоротилася на 8% у порівнянні з першим кварталом. У третьому автомобілів стало на 2% більше, а у четвертому відсоток наявних вантажівок не змінився. Лише у грудні кількість вантажівок на біржі скоротилася.
 

Відсоток завантаження порівняно з пропонованими вантажівками був набагато вищим, ніж у 2020 році (виключний рік), і вперше впав нижче значення на кінець року через рецесію, що діяла наприкінці року. Перші дні нового року підтвердили тренд грудня 2022 року.


За даними інституту ifo, прогноз експорту для Німеччини зріс з 0,9 пунктів у листопаді до 1,6 пунктів у грудні. Подальша еволюція залежатиме від світової економічної ситуації. Проте експерти з Асоціації торгово-промислових палат Німеччини (DIHK) очікують, що до 2023 року експорт продовжуватиме скорочуватися. Німеччина не лише менше закуповує за кордоном із кінця 2022 року. Обсяг вантажних перевезень на внутрішньому транспорті може відносно більше зрости в 2023 році і зробити нестачу далекобійників у цій країні набагато очевиднішою.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.