Згідно зі списками вакансій, які були опубліковані, китайська компанія вивчає можливість створення глобальних розподільчих центрів та шукає співробітників для офісів у Сіетлі та Лос-Анджелесі.
Декілька вакансій, які були опубліковані:
- Менеджер із логістичних рішень. Шукають співробітника із Сіетлу для планування та проєктування розподільчих центрів, які включають транспортування товарів, прогнозування замовлень та управління запасами.
- Інша роль у Сіетлі — операційний менеджер у сфері логістики. Шукають людину для підвищення ефективності операцій та скорочення витрат за допомогою методів аналізу даних, машинного навчання та досліджень.
«В останні роки в індустрії електронної комерції спостерігалося величезне зростання, вона стала предметом гострої конкуренції серед провідних інтернет-компаній. Прибуток у цій галузі не можна недооцінювати»
Говориться в повідомленні про вакансії від TikTok.
«З мільйонами лояльних користувачів по всьому світу ми вважаємо, що TikTok — ідеальна платформа для надання нашим користувачам абсолютно нового і кращого досвіду електронної комерції».
Згідно з повідомленнями, платформа прагне надати продавцям послуги складування, доставки та повернення.
Крім вражаючих прибутків від реклами, які, як очікується, продовжать зростати в геометричній прогресії, компанія планує отримувати прибуток від електронної комерції.
Передумови розвитку електронної комерції від TikTok
У серпні 2021 року TikTok уклав партнерську угоду з Shopify. Вона дозволила продавцям підключити свої вітрини Shopify до платформ соціальних мереж.
1 жовтня Financial Times повідомила, що компанія має намір укласти партнерство з TalkShopLive для запуску своєї платформи для онлайн-покупок.
Повідомляється, що деталі ще не узгоджені, і контракти не підписані, але це партнерство може дозволити TikTok використати технологію TalkShopLive, щоби надати творцям контенту можливість проводити онлайн-сеанси покупок під час своїх трансляцій.
Хоча приєднання до ринку електронної комерції в Північній Америці просувається повільно, платформа соціальних мереж уже має успішний план, перевірений у Південно-Східній Азії та інших регіонах.
Склади TikTok можуть кинути виклик Amazon
TikTok з більш ніж 1 мільярдом активних користувачів на місяць є потужним онлайн-гравцем. Створивши власну систему ланцюга постачання електронної комерції, компанія може створити серйозну загрозу для Amazon.
«Забезпечивши складування, доставку та обслуговування клієнтів, наша місія полягає в тому, щоби допомогти продавцям покращити свої операційні можливості та ефективність, надати покупцям позитивний досвід покупок та забезпечити швидке та стійке зростання магазину TikTok»