Експерти британської компанії Transport Intelligence (TI) дійшли висновку, що уповільнення темпів зростання економіки в Європі, яке вже стало очевидним у другій половині 2022 року, продовжиться.
У новому звіті британського агентства Transport Intelligence, що спеціалізується на аналізі логістики та транспортного сектора, стверджується, що в 2023 році європейські автомобільні перевезення очікує мінімальне зростання, але найближчими роками на нього чекають важкі часи.
Експерти дійшли висновку, що уповільнення темпів зростання економіки, яке стало помітним вже в другій половині 2022 року, продовжиться. У 2023 році очікується, що зростання сектора автомобільних вантажних перевезень у середньому по Європі складе всього 1,4%. У 2022 році він ще становив 3,5% у реальному вираженні завдяки першим сильним місяцям року.
За даними дослідження, 84% всіх європейських автотранспортних компаній нині зазнають підвищеного тиску на прибуток через зростання цін і помітне зниження попиту. За наявними TI даними, до 2027 року очікується, що зростання цін складе близько 2%. Як три найважливіші стратегії, що дозволяють утриматися на плаву у важкі часи, у звіті рекомендуються інвестиції в нові технології, нові та вдосконалені послуги, а також орієнтація на преміальних клієнтів, які забезпечують більш високу рентабельність.
При цьому зазначається, що багато транспортних компаній (навіть найсильніших представників галузі) поки що не зважилися на масштабні інвестиції, наприклад, у сталий розвиток. Згідно з результатами дослідження, лише 5 із 20 найбільших автотранспортних компаній Європи наразі планують створення CO2-нейтрального парку у чітко визначений момент у майбутньому.