Данська транспортно-логістична компанія AP Moeller-Maersk AS констатує дисбаланс на глобальному ринку контейнерних перевезень на тлі дефіциту контейнерів в Китаї і очікує його відновлення в 2021 році.
Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна» з посиланням на прес-службу компанії.
"Незважаючи на те, що через глобальної пандемії все ще існує багато невизначеностей, ми очікуємо, що в 2021 році обсяги контейнерних перевезень повернуться до нормальних значень. До цього часу ми очікуємо пом'якшення основних факторів, що впливають на фрахтові ставки (нестача контейнерів, зафрахтованих суден і вільних складських площ в портах)", - повідомили в компанії.
Maersk вказує на більш значне, ніж очікувалося, відновлення попиту, що призвело до браку суден і обладнання у всьому світі, а також до виникнення "вузьких місць" на терміналах і в сегменті наземних перевезень. У другому і третьому кварталах 2020 року фрахтові ставки зросли на 4,5% і 4,4% відповідно, в основному через нестабільність попиту і браку суден та обладнання.
"Через високий попит на контейнери з Азії і для задоволення потреб клієнтів в доставці ми були змушені тимчасово призупинити бронювання в online-сервісі Maersk Spot на грудневі відправки на напрямку E1W (маршрут між Європою і Азією). Іншими словами, попри вжиті оперативні заходи, у нас просто немає місця на контейнеровозах, про що клієнти були повідомлені", - підсумували в Maersk.
AP Moller-Maersk (штаб-квартира - Копенгаген) - інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена в 130 країнах. Штат - близько 90 тис. працівників.