Система, зокрема, складається з різних пристроїв, котрі, окрім іншого, здатні фіксувати коливання температури усередині контейнерів. Це допоможе уникати загорань, пояснюють фахівці.
Майк Ярвуд, директор із запобігання втратам TT Club, говорить, що раннє попередження загорань має вирішальне значення для гасіння пожеж, які доволі часто виникають на бортах контейнерних суден просто під час руху водами Світового океану. За його словами, досі це було великою проблемою. Адже, якщо вогонь виникає у контейнері, який розташований під палубою, команда може довідатися про це лише тоді, коли з якогось люка піде дим. Але на той момент пожежа може виявитися уже надто серйозною. В результаті ж виникає велика небезпека для цілого судна та його команди. Та навіть у тому разі, якщо пожежу швидко ліквідують, вогонь встигає завдати великих збитків власникам вантажу.
Окрім того, сучасна система телеметрії має позитивно вплинути на сферу страхування вантажів. По-перше, вартість самого страхування можна зменшувати. По-друге, навіть у разі виникнення інциденту, страхова компанія легше встановить, що саме стало причиною виникнення вогню та хто за це має нести відповідальність.
Нарешті, йдеться про цифрову систему, яка забезпечує прозорість процесу перевезення для усіх його учасників. Такі компанії як Hapag Lloyd давно працюють над створенням алгоритмів машинного навчання, що мають на меті вирішення тих самих проблем. Адже неправильне декларування ваги та характеру вантажу часто призводило до виникнення нештатних ситуацій на морі.