Ви перебуваєте найближче до центру дистрибуції? Отже, у вас більше шансів отримати замовлення. Водії американського гіганта придумали, що робити, щоб бути якомога ближче.
Дивне явище помітили в районі пунктів прийому замовлень, що належать Amazon Whole Foods в передмісті Чикаго. «На деревах висять... телефони» , - повідомляє bloomberg.com, який зацікавився цим питанням. Виявилося, що ними користуються водії, які таким чином хочуть якомога швидше отримати вигідне замовлення.
Стратегія проста. Хтось вішає на гілку телефон, з яким синхронізуються інші, розташовані в кабінах. Таким чином, йому вдається обдурити програмне забезпечення Amazon, яке для швидких замовлень шукає найближче розташованих водіїв.
«Телефон на дереві біля дверей Whole Foods отримає пропозицію про доставку раніше за водіїв, що сидять у своїх автомобілях всього за один квартал», - інформує американський портал.
«Використання таких екстремальних методів є символом запеклої конкуренції за роботу в розореній пандемією економіці Сполучених Штатів, в якій нині двоцифрові показники безробіття», - коментує ситуацію bloomberg.com.
На згадану практику стали скаржитися водії Amazon, які не отримували швидких пропозицій. Вказувалося, що за рішенням з телефонами може стояти посередник, який бере замовлення, щоб потім розпоряджатися ними між пов'язаними зі справою кур'єрами.
Amazon вирішив розслідувати це питання, хоча з самого початку повідомив, що докладних результатів не буде повідомляти своїм працівникам. Через кілька днів після розкриття «телефонного скандалу» апарати з дерев зникли. Американські ЗМІ вказують, що гігантові довелося ущільнити систему, яку він використовує.